مراکز پخش زالو درمانی بندرعباس

زالو جانداری ازگروه کرم های حلقوی است که خون انسان و جانوران دیگر را می مکد. زالو خواص درمانی زیادی دارد. زالو هنگام مکیدن خون موادی را ترشح میکند که برای پوست و بدن انسان مفید هستند. زالو باعث ازبین رفتن جوش صورت وبدن، دمل،زخم چرکین، سر درد، کیست مویی،التهاب پوستی و… میشود و در درمان آرتروز مفید است.

مواد ترشح شده از زالو خواص مختلفی دارند ازجمله : ۱_باعث گشادشدن عروق میشوند. ۲_مانند یک آنتی بیوتیک عمل کرده و دردرمان بیماری های باکتریایی کمک میکنند. ۳_ضد تورم و بی حس کننده هستند. ۴_ضدانعقاد خون هستند.

هنگامی که فردی از زالو برای درمان بیماری خود استفاده میکند باید به زالو اجازه دهد بین نیم تا یک ساعت زالو روی پوستش بماند و از خون او تغذیه کند. افردادی که کم خونی یا اختلالات انعقادی خون دارند به هیچ عنوان نباید برای درمان بیماری های خود از زالو درمانی استفاده کنند.

مراکز پخش زالو درمانی بندرعباس زالو ها را بین مراکز زالو درمانی پخش کرده و مراکز زالو درمانی هم از آنها برای بیماران استفاده میکنند.

مراکز پخش زالو درمانی بندرعباس

راهنمای استفاده زالو درمانی بندرعباس

راهنمای استفاده زالو درمانی بندرعباس زالو کاربرد زیادی در درمان انواع بیماری ها دارد و در بازار ایران باقیمت مناسبی خرید و فروش میشود. قیمت زالو بندرعباس به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله : اندازه زالو، مرغوبیت، کیفیت و نوع نژاد زالو. همچنین در تعیین قیمت زالو زمان نیز مهم است. درفصول گرم سال مثل فصل تابستان چون صید زالو خیلی خیلی زیاد است قیمت زالو در بازار کاهش می یابد اما درفصول سردسال مثل فصل زمستان چون صید زالو کاهش می یابد قیمت زالو در بازار ایران وهمچنین دربازار بندرعباس افزایش می یابد. قیمت لارو زالو یاهمان بچه زالو چون خیلی کوچک است ازسایزهای دیگر زالو ارزان تر است.

استفاده از زالو درمانی برای رفع ریزش مو، بهبود واریس، بهبود شنوایی، درمان ضعف چشم ها، درمان سرگیجه، کمک به ضعف اندام های جنسی و… مفید است.

قیمت فروش زالو درمانی بندرعباس

قیمت فروش زالو درمانی بندرعباس فروش زالو بندرعباس در مراکز پخش زالو متغیر است وممکن است افراد سود جو با قیمت بیشتر زالو هارا بفروش برسانند‌. درفصل بهار وتابستان بسیاری از مردم که به کار فروش زالو مشغول هستند به رودخانه ها و تالاب ها رفته وتعداد بسیار زیادی زالو صید می کنند. بعداز صید، زالوها را به افرادی که کار خرید وفروش زالو انجام می دهند یا همان دلالان زالو می فروشند. درمرحله بعد دلالان هم زالو ها را به مراکز زالودرمانی برده و به متخصصان طب سنتی که با زالو به درمان انواع بیماری ها کمک می کنند، می فروشند. و متخصصان طب سنتی هم از زالو برای درمان بیمار هایشان استفاده می کنند.

برای خریدزالو باید دقت کنیم واز مراکز فروش معتبر خرید نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما