مراکز پخش زالو درمانی وارداتی

زالو درمانی از طب قدیم رایج بوده است که امروزه پزشکان طب نوین نیز به خواص زالو درمانی اهمیت می دهند که در درمان بسیاری از بیماری ها بسیار موثر است.

ایران یکی از محصولاتی را که علاوه بر صادرات، واردات آن را نیز به داخل کشور دارد، زالو است که مراکز پخش همان متخصصان زالو هستند که با وارد کردن زالو به کشور به پرورش و نگهداری زالو های وارداتی می پردازند و به مراکز طبیب های زالو درمانی پخش می کنند.

مراکز پخش زالو درمانی وارداتی

فواید زالو درمانی برای درمان کیست

فواید زالو درمانی برای درمان کیست کیست تخمدان از شایع‌ ترین بیماری بانوان است که امروزه با تغییر سبک زندگی، عدم تحرک، استرس، رژیم غذای نامناسب و … علت بروز این بیماری‌ ها است که درمان نکردن این بیماری باعث اختلال در کل سیستم بدن می‌شود، پس در درمان آن توجه به زالو درمانی یک روش بسیار خوب است که پزشکان طب سنتی با این روش و تغییر رژیم غذایی باعث بهبودی و درمان این کیست می شوند.

در بیمارانی که کیست تخمدان دارند جریان خون در رحم مقاومت بالایی دارد و وقتی که زالو را در قسمت شکم روی رحم می گذارند زالو خا با مکیدن آن قسمت باعث می‌ شوند رگهای خونی گشاد شود و لخته‌ های خونی از بین بروند و در نتیجه باعث کاهش مقاومت عروقی و افزایش نفوذپذیری رگ ها می‌شود و خونرسانی به رحم بهتر انجام می‌ شود و کارکرد آن به حالت عادی بر می‌گردد و کیست ها از بین می‌روند.

علاوه بر کیست تخمدان زالو درمانی در از بین بردن کیست های سینه نیز موثر است با مواد دارویی که در بزاق خود دارد عفونت و کیست را از خون و بدن آن افراد پاکسازی می کنند‌.

انواع زالو درمانی با استفاده از سه نوع مهم زالو صورت می گیرد که عبارت اند از: زالوی آب شیرین، زالوی خشکی، زالوی دریای

شرکت ارائه دهنده زالو درمانی

شرکت ارائه دهنده زالو درمانی شرکت های زالو پروران تنها مراکز توزیع کننده زالو در سراسر کشور هستند و همین شرکت‌ ها وارد کننده زالوی طبیعی از سایر کشور ها به داخل ایران هستند چون این افراد تخصص کامل در تشخیص زالوی طبیعی، انواع زالو، بهداشتی بودن، سالم بودن، نژاد زالو، خبره هستند.

در این میان بسیاری از افراد از توجه زیاد مردم به زالو درمانی نیت سوء استفاده قاچاقی زالو درمانی پرورشی که با هورمون سریع رشد می کنند و یا زالو های که یک بار روی فردی با آن زالو درمانی شده است که این زالو ها بسیار پر خطر و باعث انتقال انواع بیماری ها می شوند را‌ با قیمت کمتر از سایر زالو ها به فروش می رسانند، پس از خرید زالو توسط ارائه دهنده های معتبر و زالو درمانی توسط پزشکان متخصص طب سنتی بهترین انتخاب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما