مرجع عرضه زالو درمانی ایرانی

زالوها برای درمان هرگونه بیماری بسیار مفید و کار آمد هستند و می توانند به راحتی و با هزینه های کم ، عفونت های موجود در بدن انسان را از بین ببرند. امروزه بدلیل شناخت پیدا کردن مردم از فواید و خاصیت های بسیار زالو درمانی از آن به شدت استقبال میکنند . باید در نظر گرفت از زالوی طبی فقط یک بار امکان استفاده وجود دارد و نباید برای دومین بار روی فرد دیگر استفاده شود ، زیرا زالو خون کثیف را میمکد و بیماری فرد اول که از آن زالو استفاده کرده به نفر دوم که قرار است استفاده کند، منتقل میشود .

مرجع عرضه زالو درمانی ایرانی

بهبود گل مژه با زالو درمانی

بهبود گل مژه با زالو درمانی همان گونه که می‌ دانیم زالو یک نوع کرم است که میتواند برای درمان بیماری ها بسیار مفید واقع شود، گاهی وقت ها ما به دلیل آلوده بودن دستهایمان آنها را به چشممان میزنیم که آنگاه بدون اینکه متوجه شویم میکروب وارد چشممان شده و زیر پلکمان جا پیدا میکند و این عفونت باعث ورم چشم میشود که به آن گل مژه میگویند.

برای درمان گل مژه میتوان دو زالو را در اطراف چشم و یا زیر پلک قرار دهیم تا زالو ها عفونت های موجود را جذب و در رفع این بیماری کمکمان کنند. علت به وجود آمدن گل مژه روی لبه ی پلک استرس،کمبود خواب ،استفاده از مواد آرایشی نامطلوب و غیر بهداشتی و… می باشد. زالو کرمی است که در طب پزشکی از آن استفاده می کنند ،از انواع زالو درمانی نیز برای درمان بیماری های رایج استفاده می شود،زالو درمانی پرورشی نیز وجود دارد که این گونه زالوها در مکان و محیطی کاملا استریل و بهداشتی تولید می شوند. زالوها خون کثیف انسان را میمکند وعفونت و بیماری را از انسان دور می سازند.

زالو ها نوعی حیوان کوچک هستند که حدود سیصد دندان دارند و به راحتی پوست انسان را سوراخ می کنند و خون آن را می مکند، بعضی از زالوها در دریاها و آب های شیرین زندگی می کنند و عده ی خیلی کمی از آن ها در خاک ها زندگی می کنند ،از زالوها در روش زالو درمانی برای از بین بردن خون کثیف انسان استفاده میشود و ازعصاره ی آن نیز در داروسازی استفاده میشود. میتوان از روغن های زالو نیز برای صاف شدن پوست و تقویت موها نیز بهره برد.

مراکز صادرات انواع زالو درمانی

مراکز صادرات انواع زالو درمانی به دلیل افزایش قیمت زالوی طبی افراد ترجیح دادند که به سوی زالوهای پرورشی روی بیاورند. تولید و صادرات زالو کار بسیار پرسود و پر درآمدی می باشد. صادرات زالو درمانی از کشور ما به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می شوند. زالوها را در بسته بندی های متنوع میتوان سفارش و یا به طور مستقیم خرید کرد. با افزایش پرورش زالو درکشور امکان صادرات به کشور های مختلف نیزامکان پذیر خواهد شد. از زمانی که زالو درطب سنتی نیزقرارگرفته، تمایل برای پرورش آن نیز افزایش یافته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما