مرکز توزیع زالو درمانی هندی

در طب سنتی، درمان رایج برای عمده ی بیماری ها، زالو درمانی می باشد. زالو یک نوع حشره است که خون انسان را میمکد. در اصل یک نوع خونخوار است. رنگ زالو معمولا سیاه و یا قهوه ای می باشد.گاهی برای ایجاد جریان خون و گاهی برای از بین بردن خون های کثیف در بدن، از زالو درمانی استفاده میکنند. این نوع درمان نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها از جمله مصر نیز انجام میشود.

مرکز توزیع زالو درمانی هندی

استفاده از زالو در درمان زخم معده

استفاده از زالو در درمان زخم معده اگر افراد تاثیر شگفت انگیز زالو را در درمان انواع بیماری ها بدانند، دیگر به سراغ درمان های شیمیایی نمیروند. امروزه طب سنتی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که زالو درمانی یکی از شاخه های آن نیز میباشد. نحوه ی درمان زالو این گونه است که قسمت دردمند را میمکد و یک نوع ماده ی تسکین دهنده را به بدن منتقل میکند.

یکی از درمان های صد در صد این حشره ی خونخوار، درمان زخم معده است. اگر افراد از بیماری زخم معده رنج میبرند، پیشنهاد درمان تضمینی به آن ها زالو درمانی است. تاثیر مثبت زالو درد را تسکین داده و بیماری را بهبود میبخشد. فقط کافیست به نحو احسن و درست استفاده شود. زالو را در ناحیه ی مورد نظر بدن شخص میگذارند. کار زالو به این صورت است که مواد سمی موجود را دفع میکند و با استفاده از بزاقی که دارد، درد را تسکین میدهد. زخم معده نیز به همین صورت درمان میشود. سموم ترشح شده در معده، موجب ایجاد زخم میشود. زالو این سموم را به روش درمانی اش از بین میبرد.

اما نکته ی مهم این است که در حین درمان، نباید از هر زالویی استفاده کرد. زالو بیماری ندارد اما ممکن است ناقل بیماری باشد. رعایت بهداشت در این امر بسیار مهم است. کسی که از درد زخم معده رنج میبرد، اگر در طول درمان به بیماری دیگری مثل هپاتیت مبتلا شود، نه تنها درمان نمیشود بلکه به بیماری دیگری مبتلا شده که بهبودی ندارد.

پس در نهایت نتیجه خواهیم گرفت که زالو درمانی سالم؛ درمانی آرام بخش برای افراد است که اگر صحیح و به روش بهداشتی، انجام شود، قطعا نتیجه ای اثر بخش خواهد داشت.

صادرکنندگان زالو درمانی به کشورهای دیگر

صادرکنندگان زالو درمانی به کشورهای دیگر صادرکنندگان طب سنتی سعی بر این داشتند تا سایر کشور ها از این حرفه ی درمانگر استفاده کنند. آن ها با صدور زالو درمانی، نشان دادند که با پیشرفت جهان، طب سنتی نیز از بین نخواهد رفت و همیشگی خواهد بود.

امروزه انواع زالو درمانی در سراسر جهان دیده میشود که هر کدام یه شیوه و روشی صورت میگیرد. که تاثیر مثبتی بر همه مصرف کنندگان دارد. زالو دوستدار همه ی بیماران مبتلا است که به دنبال درمانی بدو عوارض هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما