مرکز فروش زالو طبی در بازار

مرکز فروش زالو طبی، این موجود با ارزش و مفید را در انواع مختلف، به فروش می رساند، زالو نوعی کرم حلقوی است که در آب زندگی می کند، از آنجایی که امروزه طب سنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، از زالو برای از بین بردن خون آلوده و کثیف، از اندام های انسان استفاده می کنند، پیشنهاد می کنیم از این موجود با ارزش که به آن طلای زنده نیز می گویند، حتما برای سلامتی خود استفاده کنید.

مرکز فروش زالو طبی در بازار

ویژگی های انواع زالو طبی

ویژگی های انواع زالو طبی زالوها انواع مختلفی دارند، که یکی از پر کاربرد ترین شان، زالو ی طبی می باشد. که زالو طبی نیز سه نوع دارد.

  • هیرودو مدیسینالیس
  • هیرودو اورینتالیس
  • هیرودو وربانا

از میان این سه نوع زالو ی طبی، هیرودو مدیسیتالیس و اورینتالیس، از زالو های اصیل ایرانی هستند، این زالوها در آب سرد و مرطوب و تاریک زندگی می کنند، که از خون تغذیه می کنند، طولشان از ۱ تا ۱۲ سانتی متر و عرضشان ۱ سانتی متر می باشد، و به رنگ سبز، قهوه ای، زیتونی مایا به سبز تیره هستند، در زیر شکمشان، خط های به رنگ زرد و نارنجی، دیده می شود زیر شکمشان نیز به رنگ قرمز می باشد، که این دو نوع زالو، شبیه دم موش و ملخ ها،هستند، سر کوچکی دارند و باریک می باشند. اما زالوی هیرودو وربانا، وارداتی هستند، چون از کشور های خارجی وارد می شود، ممکن است بیماری هایی را با خود داشته باشد، به همین دلیل خیلی طرفدار ندارد.

از زالو ها، پزشکان طب سنتی و مراکز زالو درمانی استفاده می کنند، که فواید زیادی دارند، مانند؛ درمان بیماری های پوستی، گرفتگی رگ های خونی قلبی و عروقی، واریس پا، سردرد ها، زیباسازی پوست، عفونتها، که با مکش خون های کثیف و وارد کردن انواع پروتئین به خون انسان، باعث درمان بیماری ها می شود.

قیمت خرید زالو طبی در بازار

قیمت خرید زالو طبی در بازار خرید زالو طبی، با توجه به اهمیتی که دارد، باید از جای مطمئن باشد، امروزه پزشکان و مراکز زالو درمانی زیادی، از زالو برای درمان بیماری ها به صورت سنتی استفاده می کنند، کشور ما نیز در زمینه ی زالو طرفداران زیادی دارد، که از روش زالو درمانی استفاده می کنند. مراکز زیادی به پرورش زالو می پردازند، قیمت زالو طبی در ایران بسیار ارزان می باشد، چون خیلی ها از زالو درمانی هراس دارند و متاسفانه مصرف زالو در کشور ما نسبت به کشور های خارجی بسیار کم است، اما نباید از زالو درمانی بترسید چون بسیاری از بیماری ها در بدن شما با زالو از بین خواهند رفت، از آنجایی که زالو با پوست و خون انسان برخورد می کند، باید در خرید آن دقت کرد، زالو را از فروشندگان معتبر خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما