مزایای استفاده از زالو در طب سنتی

زالو یکی از جانوران بسیار عجیب است که طبق نظریه پزشکان و دانشمندان از آن در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که در امر پزشکی نیز بسیار پرکاربرد و پرخاصیت است و توانسته به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نماید که امروزه مورد توجه و استقبال افراد زیادی در سراسر دنیا قرار گرفته است.

زالو درمانی در درمان بیماری هایی همچون: جراحی های زیبایی صورت، رفع ریزش مو، دیابت، ناراحتی های قلبی عروقی، انواع سرطان و… فوق العاده مفید و موثر می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

مزایای استفاده از زالو در طب سنتی

5 ویژگی مهم زالو درمانی

5 ویژگی مهم زالو درمانی

زالو درمانی یکی از انواع درمان های پرخاصیت و پرکاربرد برای سلامت بدن انسان می باشد که از ویژگی های خاص آن می توان به:

1- زالو برای درمان، اغلب به شکل چسبیدن به بدن و مکش خون استفاده می شود که از لخته شدن و انعقاد خون در بدن جلوگیری می کند و نیز ناراحتی های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

2- زالو درمانی به دلیل وجود ماده آنتی هیستامین دارای خواص آنتی بیوتیک، ضد التهاب، بی حس کننده در مقابل نیش حشرات و… می باشد که به درمان این گونه بیماری ها کمک شایانی می نماید.

3- زالو درمانی می تواند به افرادی که دچار عارضه سکته مغزی، قلبی، فلج، لرزش دست و پا و ناراحتی های عصبی شده اند کمک نماید.

4- زالو در درمان عفونت های چشم، کیست، زخم های چرکی، عفونت های پوستی و از این قبیل بسیار موثر و مفید عمل می کند.

5- زالو به دلیل این که هنگام مکیدن خون مواد متنوعی ترشح می کند می تواند به درمان بیماری ها و ناراحتی های زیادی مانند: ناراحتی های گوارشی، پاکسازی کبد و کلیه، کیسه صفرا، سردرد های مزمن و دیگر درمان ها کمک فراوانی نماید که امروزه افراد زیادی را مورد توجه خود قرار داده است.

صادرات انواع زالو درمانی خشک

صادرات انواع زالو درمانی خشک

نحوه صادرات زالو درمانی خشک، اغلب به دو روش در کشور صورت می گیرد که یکی به صورت استخراج آنزیم های درون زالو توسط یک سری شرکت های دارویی داخلی و نیز دیگری به روش صادر نمودن محصول حاصل که هر دو نوع روش مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا بهداشتی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در بسته بندی های مختلف از طریق شرکت های تولیدی مجاز و معتبر به اکثر کشورهای دنیا از قبیل: فرانسه، انگلستان، روسیه، آلمان و دیگر کشورها صادر می گردد.

ضمنا صادرات نقش عظیمی در پرورش و تولید زالو و نیز ایجاد بازارهای رقابتی و نیز در پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین از دیگر مزایای صادرات زالو به اکثر کشورهای خارجی علاوه بر اشتغال زایی و جذب مشتری، افزایش تولیدات بیشتر محصول سبب کسب درآمد و فروش و سود و ارزآوری زیادی برای کشور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما