نمایندگی عرضه روغن زالو

روغن زالو درجه یک‌، از جمله روغن‌هایی است که در طب سنتی و کتاب قرابادین ابوعلی سینا بسیار نامش برده شده است،روغن زالو سرشار از خاصیت می‌باشد که هم برای خانم ها و آقایان دارای فواید بسیار زیادی می باشد. این روغن در بانوان باعث افزایش هورمون تستسترون می شود و همچنین روغن زالو آقایان باعث تقویت میل جنسی میشود. نمایندگی عرضه روغن زالو در ایران به تعداد زیادی وجود دارند که سعی می کند محصولات با کیفیتی تولید کنند تا آن را در بازارهای ایران و جهان عرضه کنند.

نمایندگی عرضه روغن زالو

خواص مخلوط روغن زالو و خراطین

خواص مخلوط روغن زالو و خراطین روغن خراطین و روغن زالو و هرکدام به تنهایی دارای فواید و خاصیت های بیشماری هستند که با ترکیب شدن این دو روغن با هم خاصیت معجزه آسایی تولید می کنند. با ترکیب روغن زالو و خراطین اثرگذاری بیشتری ایجاد میکنند و همچنین باعث افزایش کیفیت روغن نهایی می‌شود و مراحل درمان و بهبودی مشکلات بانوان و آقایان را در مدت زمان کمتری درمان می‌کند. لازم به ذکر است که این روغن ها فقط برای استفاده روی سطح پوست توصیه می‌شوند و از زدن آن بر روی پوست های نازک‌ صورت مانند اطراف لب و پلک جداً خودداری شود.

خواص مخلوط روغن زالو و خراطین بسیار زیاد است،مردم قرن های گذشته با ترکیب این مخلوط دریافته بودند که این گونه ناثیر گذاری بیشتر خواهنددید. مخلوط روغن ها باعث تغییر سایز در قسمت های مختلف بدن میشود و جایگزین بسیار مناسبی به جای مواد شیمیایی امروزی مانند بوتاکس است.بانوان برای حجم دادن به لب، سینه، باسن و گونه و خط لبخند و اخم‌ از این مخلوط استفاده می‌کنند و همچنین آقایان نیز برای افزایش سایز اندام جنسی خود مورد استفاد قرار می دهند. در واقع این روغن سرشار از کلاژن، ویتامین های گروهE، الانتئین می‌باشد.

مخلوط این دو روغن خواص و فواید مشترکی برای بانوان و آقایان دارد که در ادامه آنها را به ترتیب نام می‌بریم.

  • رشد و تقویت موها
  • فرم دهی به عضلات بدن
  • درمان جای جوش لک و آکنه و آفتاب سوختگی
  • درمان ترک های پوستی ناشی از چاقی و لاغر شدن
  • رفع مشکلات سیاهی و گودی زیر چشم
  • چاقی صورت

طبیعت بدن در استفاده از این روغن تاثیر گذاری آن را کم و زیاد می‌کند، در واقع افرادی که دارای طبع سرد هستند و تاثیرگذاری کمتری نسبت به افراد دارای طبع گرم می گیرند پس توصیه می‌شود، قبل از استفاده از مخلوط روغن زالو و خراطین و افراد سعی کنند که طبع خود را تغییر داده و بعد از آن شروع به مصرف این روغن بکنند تا نتیجه مثبتی دریافت کنند.

شرکت بازرگانی روغن زالو

شرکت بازرگانی روغن زالو شرکتهای بازرگانی فراوانی در ایران وجود دارند که روغن های زالویی با کیفیتی و اصل تولید کرده و به صورت عمده در سراسر کشور عرضه می‌کنند. البته شرکت های بازرگانی با فروش روغن‌های زالوی خود به قیمت عمده به کشورهای دیگر مانند ترکیه، سود بسیار زیادی خواهند داشت. البته خریداران داخل کشور هم می‌توانند با مراجعه حضوری به شرکتهای بازرگانی اقدام به خرید روغن‌های زالوی اصل کنند و یا با مراجعه به سایت معرفی شده در این قسمت با کمک گرفتن از امور مشتریان این صفحه روغن زالوی مورد نظر خود را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما