واردات انواع زالو درمانی مخصوص بیماری پوستی

واردات انواع زالو درمانی بیماری پوستی مطابق با آخرین استانداردهای روز بهداشتی در مجموعه ما انجام می گیرد.بزاق زالوی دارویی استریل حاوی حدود دویست ماده فعال بیولوژیکی با اثرات قوی است. برای آشنایی با خواص زالو درمانی لک و البته تهیه این محصول به صورت استاندارد ملزم بهداشتی و با قیمت بسیار ارزان، می توانید مجموعه ما را از طریق سایت،بیش از پیش مطالعه فرمایید.

واردات انواع زالو درمانی مخصوص بیماری پوستی

زالو در درمان مشکلات پوستی معجزه می کند

زالو در درمان مشکلات پوستی معجزه می کند

بیماریهای پوستی یک مشکل نسبتاً شایع هستند. چنین بیماریهایی ، علاوه بر ناراحتی جسمی ، ناراحتی روانی نیز به همراه دارند – هنگامی که جوش روی پیشانی ظاهر می شود ، رفتن به میان مردم بسیار دشوار است. علل بیماریهای پوستی:

  • اختلالات هورمونی
  • اختلال در روند گردش خون
  • رژیم غذایی اشتباه انتخاب شده است
  • اختلال میکروسیرکولاسیون
  • کار زیاد غدد چربی

اغلب یک فرد ، به ویژه در دوران بلوغ ، به طور همزمان از چندین بیماری پوستی رنج می برد. درمان با زالو به تقویت بدن به طور کلی کمک می کند و علل آسیب شناسی پوست را درمان می کند.

بزاق زالوی دارویی استریل حاوی حدود دویست ماده فعال بیولوژیکی با اثرات قوی است. پزشکان متخصص پوست در سراسر جهان مدتهاست که اثربخشی بالای هیرودوتراپی را در قلب این اثربخشی ذکر کرده اند:

  • دفع سموم از بدن اشباع پوست با اکسیژن و مواد مغذی
  • عمل ضد التهابی
  • اقدام بازسازی کننده
  • تثبیت سطح هورمونی
  • تقویت ایمنی بدن

زالوی دارویی مدتهاست که به عنوان دارو طبقه بندی می شود.با وجود این ، دستورالعمل دقیقی برای استفاده از آنها وجود ندارد. هر بیماری پوستی نیاز به یک رژیم درمانی جداگانه با زالوی دارویی دارد. به عنوان یک قاعده ، در درمان بیماری های پوستی ، از 2 – 7 نفر در یک جلسه استفاده می شود ، خود جلسه حدود 40 دقیقه طول می کشد.

درمان با زالوی دارویی عملاً بدون درد است. در زمان نیش ، بیمار احساس سوزن شدن کمی می کند که قابل مقایسه با تزریق با نازک ترین سوزن است. بیشتر اوقات ، خود زالو با پمپاژ خون زمان پایان جلسه را “تعیین” می کند.

معمولاً یک باند استریل روی محل گزش اعمال می شود ، که در آن مقدار کمی خون و لنف در طول روز خارج می شود. معمولاً بیمار در اولین جلسه در عرض چند روز متوجه نتیجه می شود.

شرکت بازرگانی انواع زالو درمانی بیماری پوستی

شرکت بازرگانی انواع زالو درمانی بیماری پوستی

مجموعه ما شرکت بازرگانی عرضه انواع زالو درمانی جوش صورت در ایران و جهان است و الزامات مختلفی را برای این منظور رعایت کرده است.

الزامات نظارتی برای کیفیت زالوی دارویی به عنوان یک محصول دارویی به صورت زنده ، که در شرایط مصنوعی ایجاد شده ، حمل ، ذخیره و تحویل زالو به مصرف کنندگان توسط مراجع بهداشتی ذی صلاح تعیین می شود. در عمل پزشکی ، چندین نوع زالوی دارویی با فعالیت معادل و محتوای هیرودین در آنها استفاده می شود. با توجه به شرایط مناسب نگهداری ، زالوها می توانند برای مدت طولانی زنده بمانند و خواص دارویی خود را حفظ کنند. زالو یک بار درمان است اما شرایط نگهداری ان ساده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما