واردات انواع زالو درمانی پرورشی

زالو خاصیت های درمانی بسیار شگفت انگیزی دارد و امروزه به دلیل خواص مثبتی که دارد توجه زیادی به آن می شود و از محبوبیت بالایی برخوردار است. از زمان مصر باستان، از زالو درمانی یا لیچ تراپی در پزشکی برای درمان ناهنجاری های سیستم عصبی، مشکلات دندانی، بیماری های پوستی و عفونت ها استفاده می شود. امروزه زالو درمانی به دلیل استفاده ساده و ارزان بسیار محبوب شده است.

واردات انواع زالو درمانی پرورشی

استفاده از زالو در درمان دیابت

استفاده از زالو در درمان دیابت زالو پپتیدها و پروتئین هایی ترشح می کند که برای جلوگیری از لخته شدن خون کار می کنند. این ترشحات به عنوان ضد انعقاد نیز شناخته می شوند. این باعث می شود که خون به زخم ها سرازیر شود تا به بهبود آنها کمک کند.

همه گونه های زالو درمانی نیستند و از زالو های رودخانه ای برای خاصیت های درمانی استفاده نمی شود.

ماده هیرودین موجود در بزاق زالو خون را رقیق کرده و از لخته شدن آن جلوگیری می کند.

از آنجا که افراد دیابتی خون غلیظ تری دارند، هیرودین می تواند با رقیق شدن خون در کاهش فشار قلب و سیستم قلبی عروقی کمک کند. محققان نتایج مثبتی را در مواردی که هیرودین برای درمان دیابت استفاده شده است مشاهده کرده اند.

زالوی طبی دارای سه فک با ردیف های ریز دندان است. آنها پوست فرد را با دندان های خود سوراخ می کنند و ضد انعقاد خون را از طریق بزاق وارد می کنند سپس به زالوها اجازه داده می شود هر بار به مدت 20 تا 45 دقیقه از فردی که تحت درمان است خون خارج کنند این برابر است با مقدار نسبتاً کمی خون تا 15 میلی لیتر در هر زالو، زالوی درمانی اغلب از مجارستان یا سوئد می آید.

از زالو درمانی زنده برای کسانی که به دلیل عوارض جانبی دیابت خطر قطع عضو را دارند، کسانی که بیماری قلبی دارند و کسانی که تحت عمل جراحی زیبایی قرار دارند استفاده می شود.

این درمان همچنین برای درمان لخته های خون و واریس نیز کاربرد دارد و در زالو درمانی طب سنتی نیز به آن اشاره شده است.

به افراد مبتلا به کم خونی و کسانی که كمتر از 18 سال دارند و همچنین زنانی كه باردار هستند توصیه می شود كه از زالو درمانی پرهیز کنند.

توزیع انواع زالو درمانی تایلندی

توزیع انواع زالو درمانی تایلندی شما می توانید برای استفاده درمانی از زالو های پزشکی و بهترین انواع آن به روش مستقیم و بدون واسطه با سایت ها و مراکز معتبر زالو درمانی تماس حاصل فرمایید و از چگونگی انجام این درمان و نیز قیمت آن اطلاع کامل یابید.

از مزایای این روش صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین هزینه های اضافی در انتخاب مرکز معتبر زالو درمانی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما