واردکننده زالو درمانی مخصوص

زالو درمانی از جمله درمان های بسیار قدیمی و سنتی است که در ایران و بیشتر کشورهای قدیمی و سنتی وجود دارد. وارد کننده زالو درمانی مخصوص معمولاً شرکت‌هایی هستند که آن را با قیمتی مناسب خریداری کرده و برای طب سنتی وارد کشور می‌کند. زالو یک کرم حلقوی شکل است که دو سر دارد. این کرم ها در ابعاد و سایزهای متفاوت پرورش پیدا می کند تا در طب سنتی بکار گرفته شوند.

واردکننده زالو درمانی مخصوص

نقرس با زالو درمانی بهبود می یابد

نقرس با زالو درمانی بهبود می یابد

زالو درمانی زنده یکی از روش هایی است که به بهبود نقرس کمک می کند. نقرس یکی از بیماری‌هایی است که التهاب مفاصل ورم و قرمزی به همراه دارد. این بیماری بیشتر در بیان مردان شایع هست. برای از بین بردن چنین بیماری از زالو درمانی استفاده می‌کند و زالوها را در نقاطی که دچار درد و ورم است، می گذارند و به این وسیله درد را تا حد زیادی کاهش می دهند.

زالو درمانی برای بیماری های نقرس معمولاً بین ۳ تا ۵ جلسه ادامه پیدا می‌کند و به طور مداوم باید از آن استفاده کرد تا به نتیجه دلخواه رسید. معمولاً زالوها را برای درمان نقرس به پشت پا و نزدیک انگشتان پا قرار می دهند. این کار باید توسط فردی ماهر و متخصص انجام شود. زیرا اگر فرد در این کار مهارت نداشته باشد نه تنها باعث بهبود بیماری نمی شود، بلکه درد را بیشتر می کند.

در سال‌های اخیر زالو درمانی بهداشتی رواج بیشتری یافته است و کسانی که برای این درمان اقدام می‌کنند، به روش های بهداشتی آن توجه ویژه‌ای دارند. بعد از استفاده از زالوها، آن ها را به مدت ۱۴ تا ۱۸ روز در مکانی قرار می‌دهند تا میکروب ها و ویروس هایی که در بدن آنها قرار دارد ،به طور کامل از بین برود. در حقیقت زالو خود تمامی باکتری ها را از بین می برد. آنزیم های موجود در دهان زالو باعث بهبودی فرد و کاهش درد فرد می شود، به خاطر همین آنزیم ها است که از زالو استفاده می شود.

بررسی بازار پخش زالو درمانی

بررسی بازار پخش زالو درمانی

در کشور ما زالو ها به روش پرورشی تهیه و تولید می‌شوند. برخی از این زالو ها از کشورهای دیگر به ایران وارد می‌شود و برخی از آن ها به صورت صادراتی به کشورهای همسایه و به ویژه کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می شود. زالو درمانی از جمله درمان هایی به شمار می‌رود که هیچگونه ضرری برای بدن انسان ندارد. بنابراین به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. معمولاً زالو ها به صورت دانه ای به فروش می رسند. اگر آن ها را به صورت انبوه خریداری کنید، مسلما قیمت آن کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما