پخش انواع زالو درمانی دامپزشکی

زالو درمانی دامپزشکی

زالو نوعی کرم حلقوی میباشد. حیوانیست از گروه کرم های آبزی و در دسته آرواره داران قرار دارد. و قابلیت انبساط و انقباض زیادی دارد.

زالو ها دو سر دارند ک یک سر آن دهان است که از سه فک تشکیل شده و سر دیگر آن بادکش است که بدن خودرا با آن نگه میدارد.از زالو برای درمان برخی از درد ها و بیماری ها استفاده میشود ک به این روش زالو درمانی میگویند. زالوها باعث خون‌رسانی به زخم و جراحت‌ها می‌شوند و آنها را درمان ‌می‌کنند.

پخش انواع زالو درمانی دامپزشکی

شاخصه های بارز زالو درمانی خشک

شاخصه های بارز زالو درمانی خشک اگر زالو درمانی خشک فرد بیماری را گاز بگیرند و از آن خون دریافت کند،( مقدار خونی که زالو از هر فرد میمکد بین 2 تا 5 سیسی میباشد) .زالو پس از دریافت خون سیر میشود و دیگر تا 6 تا 12 ماه کسی را گاز نمیگیرد.

ینی در این مدت 6 تا 12 ماه تمام میکروب هایی ک در بدن زالو وجود دارد می میرند و از بین میروند و بدین ترتيب زالو پاک و استریل میشود و دیگر هیچ میکروبی در بدن آن وجود ندارد. از زالو در درمان بیماری‌های مختلفی استفاده می‌شود.

از افرادی که زالو درمانی بهداشتی برای آنها مناسب است، می‌توان به کسانی اشاره کرد که بیماری دیابت دارند و در آستانه‌ی خطر قطع عضو قرار دارند، افرادی که ناراحتی‌های قلبی دارند و همچنین نیز افرادی که تحت جراحی پلاستیک و خطر از دست دادن برخی از بافت‌های نرم‌شان هستند.

همچنین زالو درمانی به افرادی که مبتلا به مشکلات انعقاد خون و یا واریس هستند نیز توصیه می‌شود.

زالوها در افزایش گردش خون و از بین بردن لخته‌های خون مؤثر هستند. همچنین هنگام تولید برخی از داروها، از موادِ شیمیاییِ گرفته‌شده از بزاق زالو استفاده می‌شود.

ازآنجایی‌که زالو می‌تواند در بهبود التهاب و جریان خون مؤثر باشد، درمان خوبی برای بیماران مبتلا به ناراحتی‌های قلبی است. بزاق زالو، حاوی بازدارنده‌های تجمع پلاکت‌ها و همچنین آنزیم‌های خاصی است که می‌تواند در درمان برخی از سرطان‌ها به‌کار رود. زالوها برای نرم نگه‌داشتن بافت‌ها و سرعت درمان پس از جراحی‌های بازسازی صورت، انتخابی عالی و محبوب است.

مرکز خرید زالو درمانی دامپزشکی

مرکز خرید زالو درمانی دامپزشکی کیفیت، اصلی ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت زالو طبی در بازار می باشد:سطح مرغوبیت،نوع نژاد زالو، میزان خرید آن.

قیمت خرید زالو درمانی اصل یکی از دغدغه های کسانی هست که رو به پرورش و تکثیر زالوی طبی نموده اند می باشد.

کشور فرانسه به عنوان بیشترین مصرف کننده و تولید کننده در زمینه آرایشی و پزشکی قطبه زالو در جهان می باشد و ایران بعنوان کهن ترین کشور در این منظور هیچ جایگایی در رشته زالو درمانی ندارد.

امیدواریم ک از این مطالب بهره کافی را برده باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما