پرورش انواع زالو درمانی در کرمان

زالو درمانی کرمانی یکی از انواع زالو هایی است که در این استان پرورش می یابد و در درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد این زالوها در آزمایشگاه ها توسط متخصصان در تعداد بالا پرورش می یابد و باید به دور از هرگونه آلودگی و باکتری در هنگام پرورش باشند تا اثرات مثبت خود را بر روی فرد بیمار بگذارند و موجب بیماریهای دیگری نشوند.

پرورش انواع زالو درمانی در کرمان

کمک به درمان میگرن با زالو پشت گوش

کمک به درمان میگرن با زالو پشت گوش زمانی که لحظه های بسیار ریزی در خون ایجاد شود و باعث نرسیدن خون کافی به مغز شود و در گردش خون اختلال ایجاد شود فرد دچار سردرد شدید یا همان میگرن می شود. راههای درمان زیادی توسط داروهای شیمیایی دارد اما یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین روش درمان میگرن استفاده از زالو درمانی است.

در این روش زالو طبی را پشت گوش می اندازند و هنگام مکیدن خون توسط زالو، آنزیم هایی که درون بزاق زالو وجود دارد وارد خون شده و لخته های ریز را از بین می‌برند و گردش خون منظم می شود. این درمان باید در چند جلسه انجام شود و در هر جلسه حدود ۱۰ تا ۱۵ میلی لیتر خون از بدن فرد بیمار کشیده می شود، اینکه از چه تعداد زالویی برای درمان و در کدام محل از بدن استفاده کنیم را به پزشک متخصص تشخیص می‌دهد و برای افرادی که دچار کم خونی و بیماری‌های پلاکت خون هستند این روش درمان توصیه نمی شود.

انتخاب زالو درمانی بسیار مناسب مهم است و تنها گونه کمی از زالوها در طبیعت هستند که می‌شود از آنها به عنوان درمان استفاده کرده و بقیه سمی هستند و موجب مشکلات و بیماری های جدی در انسان می شوند. زالو ایرانی یکی از بهترین زالوهای پرورش یافته در کشور است که در درمانگاه های معتبر سراسر کشور وجود داشته و از آنها بهره می برند.

زالو حیوان کوچک شبیه به دم موش است و سینه جیگری رنگ دارد و درون نیش خود یک ماده بی حس کننده وجود دارد که فرد بیمار هنگام نیش زدن متوجه دردی نشود و درمانش به راحتی انجام شود. این زالو ها برای بیماری های چشمی و ورم پا، آب مروارید و … مناسب هستند.

بزرگترین فروشگاه عرضه زالو درمانی کرمان

بزرگترین فروشگاه عرضه زالو درمانی کرمان در کرمان یکی از بزرگترین فروشگاه های زالو درمانی وجود دارد که زالوها را با کیفیتی بالا و مطمئن در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و برای خرید از این فروشگاه ها نیازی به رفتن به کرمان نیست و می توانید از طریق سایت شرکت ما این زالوها را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. یکی از اهداف مهم شرکت ما آسایش شما در امر خرید کالای مورد نیازتان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما