صادرات زالوی طبی سبز به کشور روسیه

کشورهای مختلفی در جهان هستند که از زالو در طب استفاده می نمایند که روسیه یکی از این منطقه ها می باشد که زالو را از ایران وارد می نماید. صادرات زالوی طبی سبز به کشور روسیه با توجه به درخواست هایی صورت می گیرد که مردم در این نقطه از جهان جهت خرید این نوع از محصولات پزشکی دارا می باشند. صادرات این محصول درمانی و سبز رنگ به طور مستقیم شکل می گیرد. صادرات زالو به روسیه با استفاده از مسیرهای مختلفی انجام می شود.

صادرات زالوی طبی سبز به کشور روسیه

آسان ترین مسیر صادرات زالو به کشورهای همسایه

آسان ترین مسیر صادرات زالو به کشورهای همسایه راه های مختلفی وجود دارند که زالوها با امنیت زیاد در دسترس مردم در منطقه های مجاور ایران گذاشته شوند و در این بین برخی از این راهکارها بسیار راحت تر از سایرین می باشند. آسان ترین مسیر صادرات زالو به کشورهای همسایه می تواند مسیر هوایی باشد که بسیار مطمئن است و در عین حال نیز عمل می نماید و زالوها با این شیوه به راحتی و به سرعت به مردم عرضه می گردند.

با استفاده از مسیر آسان برای صادر کردن زالو به کشورهای مجاور است که شرکت صادراتی می تواند زالوهای با کیفیت تری را به دست مردم برساند و دلیل این امر نیز این است که در مسیر هوایی توجه زیادی به زالوها می شود و شرایط مناسبی نیز برای این موجودات طبی و بی نظیر فراهم می گردد. به همین منظور شرکت گمرکی می کوشد که از این مسیر برای ارسال این محصولات متنوع و کاربردی به خارج از کشورمان استفاده نماید و این نمونه های زالو را به طور مطلوب به اشخاص خریدار ارائه دهد.

عوامل مورد نیاز برای پیشتازی در صادرات زالو

عوامل مورد نیاز برای پیشتازی در صادرات زالو ایران از جمله کشورهای تولید کننده زالو است که به این وسیله هر ساله ارز زیادی را وارد می نماید و دلیل این موضوع نیز ارائه بهترین نوع این محصولات به مردم در سایر مناطق جهان می باشد.
برخی از عوامل مورد نیاز برای پیشتازی در صادرات زالو که باید مورد توجه مرکز تولید کننده قرار گرفته شوند به قرار زیر می باشند:

  • زالوها باید با مرغوبیت فراوانی به تجارت خارجی وارد گردند.
  • این محصولات باید با تنوع زیاد در اختیار مردم در عرصه جهانی قرار گیرند تا افراد خریدار بتوانند حق انتخاب بسیاری در تهیه این زالوها دارا باشند.
  • شرکت ارائه دهنده باید این نمونه ها را با امنیت فراوان به کشورهای خارجی روانه سازد تا در این صورت زالوها دچار آسیب نشوند.
  • شرایط نگهداری زالوها در حین انتقال از ایران به کشورهای درخواست کننده باید به خوبی توسط شرکت پخش صادراتی در نظر گرفته شود.
  • ارائه زالوهای کوچک به بازار خارجی نیز یکی از عوامل مورد نظر محسوب می شود.

صادرات عمده زالوی نر و ماده به کشورهای خاورمیانه

صادرات عمده زالوی نر و ماده به کشورهای خاورمیانه کشورهای خاورمیانه نیز علاوه بر روسیه خواهان زالوهای ایرانی و با کیفیت می باشند و همواره تعداد زیادی از این نمونه ها را برای واردات در نظر می گیرند و اصولا این روند را به طریق عمده در پیش می گیرند. شرکت ارائه دهنده معتبر نیز به صادرات عمده زالوی نر و ماده به کشورهای خاورمیانه اقدام می نماید و به این ترتیب هر ساله مقدار بسیاری از این نمونه های طبی را به بازار خارجی ارسال می دارد.

زالو نر و ماده از جمله انواع مختلفی از زالوها به شمار می روند که هر کدام از آنها دارای کارایی های متنوع و خاص خود می باشند و با رنگ های مختلفی نیز به خارج از ایران ارائه می گردند. خرید و فروش زالو شیراز در تجارت جهانی به مقدار زیاد انجام می شود. زیرا این محصول از درجه کیفی مناسبی بهره مند است. این زالو به طریق عمده به منطقه خاورمیانه عرضه می شود. به تبع این موضوع که ذکر نمودیم که رنگ های مختلفی از این محصولات در عرصه جهانی به افراد خریدار فروخته می شوند لازم می دانیم به زالو سیاه رنگ اشاره کنیم که جزو برترین نمونه از این محصولات طبی به شمار می روند.

206

  1. بچه ها کسی تجربه زالو درمانی برای جوش صورت داشته؟ اگر انجام بدم جـش های صورتم درمان میشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید و راهنمایی کنید صورتم خیلی جوش داره و بعد از رفع جوش هم لکه هاش میمونه

    • دوست عزیز شما حتما به پزشک مخصوص مراجعه کن چون ایشون باید تجویز کنه و تشخیص بده مفیده براتون یا نه .

    • سلام بنده انجام دادم ولی نه برای صورت ولی خیلی ها انجام دادند ونتیجه گرفتند بنده قم هستم ودرقم مطبی سنتی هست که چندین نفر متخصص طب سنتی دراین زمینه باهم شورمیکنند ودرصورت نیاز نوع وتعدادومحل مورد نیاز زالو راتجویز میکنند درصورت نیاز تماس بگیرید تا براتون پیگیری کنم

  2. سلام زالو از قدیم کاربرد دارویی و طبی داشته و برا حجامت، گرفتن خون کثیف بسیار نفیده

  3. مزیت و کاربردهای زالو در چیست و چرا پرورش و استفاده از زالو مهم است؟چه آنزیمهایی در بزاق زالو وجود دارد؟

    • برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  4. سلام خسته نباشید. من از خواص زالودرمانی هم زیاد شنیدم. ولی من شخصا خودم بدلیل بیماری ام اس ،بارها و بارها زنبوردرمانی کردم.و زنبوردرمانی برای بدن بخصوص برای بیماری ام اس فوق العاده عالیست.خواص زالوی سبز و کلا زالو برای بدن همانطور که میدانید ،مکیدن خون های کثیف بدن و کمک به سلامت سیستم ایمنی می باشد.من شنیدم وقتی ششخصی سکته میکنه اگر در ساعت های اول زالو بهش بندازند،اون عوارض مخرب سکته کمتر خواهد شد.به همین دلیل و خواص مفید زالوست که صادرات این محصول به کشورهای دیگر انقدر رواج پیدا کرده است. کاش یه سایتی هم برای فروش زنبور بود. ممنون از اطلاع رسانی خوبتون.

  5. سلام خسته نباشید
    خیلی خوبه که در تولید محصولاتی که متقاضیان بین المللی دارد توان خوبی داریم

  6. سلام از گذشته تا به حال از زالو برای درمان استفاده می کردند زالو مورد استفاده در پزشکی سه آرواره ای است و ردیف های کوچکی از دندان را دارد

  7. یک وب سایت عالی با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه صادرات زالو طبی در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب درستی داشته باشند. ممنون

  8. سلام خسته نباشید زالو دندان هایش را به درون پوست فرد فرو می کند و به وسیله ی بزاق دهانش ضد انعقاد های خون را وارد بدن فرد می کند

  9. زالو درمانی باعث رقیق شدن خون می شود و به زالو اجازه داده می شود ۲۰ دقیقه فرد را درمان کند

  10. ایران از جمله کشورهای تولید کننده زالو طبی سبز است که به این وسیله هر ساله ارز زیادی را وارد می نماید و دلیل این موضوع نیز ارائه بهترین نوع این محصولات به مردم در سایر مناطق جهان می باشد.

  11. برای خارج کردن خون آلوده از بدن بسیار گزینه مناسبی هستش ، به افرادی هم که به هر دلیل نمیتونن حجامت کنن توصیه میشه

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  12. همسرم اززالوبرای حجامت استفاده کردوواقعاعالی بودتوصیه می کنم برای حجامت کردن اززالواستفاده کنید

  13. اگر غلظت خون داری نگران احوالتی حتما حتما از زالو طبی استفاده کن میتونی زالوطبی روازاین سایت خریداری کنی

  14. سلام زالو درمانی خیلی موثر برای بدن زالو خون کثیف رو میخوره کسایی که درد پشت دارن یا حتی جوشهای چرکی روی صورتشان دارن زالو درمانی بهترین راه درمان

  15. زالوبرای حجامت بسیارعالی است چون خون روبهترازحجامت ازعمق بدن بیرون می کشه وهمچنین موردتوجه پزشکان وجراحان قرارگرفته برای زیبایی پوست وپیونداعضاوتقویت سیستم دفاعی بدن ازان استفاده می شه

  16. میگن زالوبرای درمان مناسبه وکاربردیست
    ودردروتسکین میکنه جای انهایی صورتشون جوش میزنه مناسبه

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  17. عرض ادب
    واقعا فکر نمی کردم زالو هم صادر بشه
    از تلاش شما درینباره و اطلاعات خوبی که ارائه کردین سپاسگزارم

  18. زالوموردتاییدجراحان وپزشکان اروپاوامریکاقرارگرفته برای پوست بسیارعالی هستش برای حجامت عالی چون عمق خون روبیرون می کشه

  19. باسلام ببخشید زالوی طبی دونه ای حساب میشه یا کیلویی؟ازکجا میتونیم زالوی طبی رو از سمی تشخیص بدیم؟

    • برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  20. سلام و خدا قوت
    چه جالب که ایران در صادر زالو هم جایگاه خوبی
    داره از نظر کیفیت.

  21. باسلام زالوهانروماده از جمله انواع مختلفی ازرالوهابه شمار میروند که هرکدام آنهادارای کارایی های متنوع خاص خود میباشند

  22. مطالبی ک راجب زالو طبی سبز کاملا پزشکی بود و خیلی برام جدید بودن چون استفاده ای از این زالو نداشتم. برای درمان لک خوبه ؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  23. با عرض سلام و درود و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز لطفا نحوه سفارش زالوی طبی را بفرمایین.و اگه قیمت ها را هم در سایت درج شود خیلی بهتر می باشد .با تشکر از مجموعه خوبتان

  24. سلام خسته نباشید
    از زالو برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود که درمانی کم خرج و بدون عوارضی یا با عوارض کم است

  25. سلام و وقت بخیر از سایت شما دیدن کردم و خیلی برام جالب بود که ایران در زمینه صادرات زالوی طبی سبز به روسیه فعالیت داره وامیدوارم به سایر کشورها نیز صادر بشه.

  26. سلام ازاینکه کشورعزیزمان به این خودکفایی رسیده که زالوی طبی سبز رابه کشورهای خارجی صادرکنه باعث افتخاره واز همه مهم تراینکه شهر شیراز بیشترموفق به این امرشده که زالوهای طبی سبز راباکیفیت عالی به کشوری چون روسیه صادرکنه

  27. سلام خسته نباشید مطالبتون خیلی عالی و آموزنده است متشکرم از سایت خوبتون مانا و پایدار باشید

  28. سلام .خسته نباشین .زالو طبی سبز که بیشتر برای درمان بیماریها ازش استفاده میشه .وبه دلیل با کیفیت بودن محصولات این سایت صادر میشه

  29. با سلام و وقت بخیر. زالو می‌تواند در بهبود التهاب و جریان خون مؤثر باشد، درمان خوبی برای بیماران مبتلا به ناراحتی‌های قلبی است. زالو درمانی به گزینه‌ای مناسب برای درمان مبتلایان به اختلال‌های قلبی و بیماری‌های عروقی تبدیل شده است. با تشکر از مجموعه مهر زالو

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  30. سلام بر شما وقتتون بخیر خیلی ممنون از مطالب مفیدتون استفاده زالو از بهترین راه ها برای پاکسازی خون هست ، فقط من یه سوال داشتم ، قیمت زالو ها رو از کجا میشه دید؟

    • در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  31. سلام وقت بخیر ممنون از توضیحاتتون، باعث افتخاره که کشورمون به خودکفایی رسیده

  32. باسلام و تشکر از مجموعه مهرزالو من از سایت شما دیدن کردم و خیلی خوشحال شدم که این صادرات باعت ارزآوری زیادی به کشور عزیزمان میشود و جاداره از زحمات این مجموعه تشکر کنم میخواستم بدونم ٱیا برای تولید زالو در شهرستان‌ها هم نمایندگی دارید؟؟

    • در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  33. در گذشته زالو فقط برای خارج کردن خون از بدن استفاده میشد اما امروزه در علم پزشکی جدید زالو علاوه بر خارج کردن خون از بدن،در حین مکیدن خو،ن بزاق زالو به بدن انسان وارد میشود که این بُزاق دارای مواد متعدد با کاربرد دارویی و درمانی برای بدن است.

  34. سلام
    زالو برای افرادی بدنشون یا صورتشون دارای جوش های چرکین است خیلی مفید میباشد.
    افرادی عفونت سینوس دارند میتوانند از زالو برای رفع آن استفاده کرد.
    از عزیزان میخواهم از این محصول خریداری کنند وبرای درمان از آن استفاده کنند.

  35. سلام وقت بخیر
    ببخشید می خواستم بپرسم صادرات زالو ی طبی به کشور عمان را هم دارید؟ این صادرات به صورت آنلاین انجام می شود و چند روزه بار تحویل مشتری داده می شود؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  36. سلام
    همیشه فکرمیکردم کشورهایی مثل ایران از زالودرمانی استفاده میکنن
    توضیحاتی که دادین بسیارجالب بود برام وعالی
    سپاس از راهنمایی های ازرشمند شما

  37. از گذشته های دور زالودرمانی در طب سنتی و حیطه حجامت یکی از شاخه های مهم درمانی بوده و امروزه نیز زالودرمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و در درمان بسیاری از بیماری‌ها به کار برده می‌شود.

  38. سلام وقت بخیر، از سایت دیدن کردم بسیار مطالب عالی و کاربردی، زالو درمانی در طب سنتی راهکار خوبی برای پاکسازی خون و پوست هست و می‌تواند یک کار پر درآمد برای جوانان جویای کار باشد خسته نباشید

  39. سلام زالوبرای رگ های واریسی ودردوتورم ناشی ازواریس روکاهش میده ولخته هایی ک درخون تشکیل شده روازبین می بره

  40. سلام زالوی نروماده ب کشورهای خاورمیانه صادرات می شه زالوشیرازدرتجارت جهانی ب مقدارزیادانجام می شودزالوبرای رگ هاواریسی خوبه وخون های لخته شده روازبین می بره

  41. سلام وقت بخیر
    از زالو های شما خریداری و استفاده کردم بسیار عالی و قیمت مناسبی داشتند به بقیه مصرف کنندگان عزیز هم توصیه میکنم حتما از این محصولات زالوی شما خریداری و استفاده کنند باتشکر
    ایا شما بقیر از زالو محصولات دیگری هم صادر یا وارد میکنید؟

    • در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  42. استفده از زالو درمانی بسیار خوب و بدون ضرر است.زالو درمانی باعث افزایش خون رسانی بیشتر در ناحیه مورد نظر می باشد

  43. سلام
    زالو درمانی یک روش درمانی خیلی خوب هستش که در کشور رواج پیدا کرده من شخصا تجربه زالو درمانی نداشتم ولی دوستانم انجام دادم خیلی هم رازی بودن

  44. با سلام و وقت بخیر ،تشکر از مطالب خوبی که در این سایت ذکر نموده ایدازآنجایی‌که زالو می‌تواند در بهبود التهاب و جریان خون مؤثر باشد، درمان خوبی برای بیماران مبتلا به ناراحتی‌های قلبی است. از چند سال گذشته تاکنون، زالو درمانی به گزینه‌ای مناسب برای درمان مبتلایان به اختلال‌های قلبی و بیماری‌های عروقی تبدیل شده است.زالوها برای نرم نگه‌داشتن بافت‌ها و سرعت درمان پس از جراحی‌های بازسازی صورت، انتخابی عالی و محبوب است. در بررسی‌های گذشته و فعلی، مشخص شده که زالو درمانی نتایج مثبتی در بازسازی بافت‌های بخش‌های جراحی‌شده‌ی بینی، پیشانی، سینه، گونه و انگشتان دست و پا دارد. کارایی زالو درمانی در پیشگیری از انعقاد خون در حین و پس از این جراحی‌ها به بدن کمک می‌کند که به‌طور طبیعی و کاملا درمان شود. حتی برخی از افراد با استفاده از زالو، جریان خون خود را بهبود بخشیده و موفق به درمان ریزش موی سر و طاسی خود شده‌اند.

  45. سلام روزتون بخیر خسته نباشید .
    استفاده از زالو چه بیماری هایی را درمان میکنه ؟ میشه بیشتر توضیح بدید .

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  46. استفاده کردن از زالو در درمان بسیاری از بیماری‌ها،ازجمله پوست شفاف، ازبین بردن جوش ولک، غلظت خون،،،،، تاثیر گذاره حتی در طب سنتی ودر زمانهای قدیم از زالو بسیار استفاده می‌شده خیلی خوبه که کشور عزیزمون ایران هم صادرات زالو داره بخاطر کیفیت واثر بخشی فوق العاده اش هست اگه سلامتیتون براتون اهمیت داره حتما زالو بندازید

  47. سلام من صورتم خیلی جوش میزد از این سایت زالو سفارش دادم آوردن برام و به جوش هام زالو انداختم واقعا عالی بود و راضیم

  48. با استفاده از مسیر آسان برای صادر کردن زالو به کشورهای مجاور است که شرکت صادراتی می تواند زالوهای با کیفیت تری را به دست مردم برساند

  49. با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    تشکر میکنم از مجموعه مهرزالو برای اطلاعات مفیدی که در زمینه صادرات زالو در اختیار قرار دادند
    لطفا نحوه همکاری رو بیشتر توضیح بدهید که به چه صورت انجام میشه؟ درباره سودآوری صادرات زالو هم توضیحاتی بفرمایید که بازگشت سرمایه چطوره؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  50. سلام وقت بخیر
    استفاده از زالو در پزشکی برای درمان ناهنجاری‌های سیستم عصبی، درمان مشکلات دندانی، مراقبت از پوست و عفونت‌ها مرسوم بوده است. امروزه در جراحی پلاستیک و دیگر ریزجراحی‌هایی که نیازمند میکروسکوپ هستند، از زالو استفاده می‌شود. زالوها باعث خون‌رسانی به زخم و جراحت‌ها می‌شوند و آنها را درمان ‌می‌کنند . من خودم شخصا برای جوش صورت استفاده کردم واقعا تاثیر گذاره به همه توصیه میکنم. با تشکر از سایت خوبتون

  51. سلام روزتان سرشار از شادی و سرور آفرین. زالوی طبی سبز برای زالو درمانی و حجامت عالیه و برای بيماری پا درد و کمر درد عالیه.

  52. سلام وقت بخیر.از سالیان دور زالو درمانی در طب سنتی کاربرد زیادی داشت و خیلی خوبه که امروزه بیشتر افراد جامعه به این طب سنتی روی آورده اند

  53. سلام
    زالو طبی سبز هرکدام از آنها دارای کارایی های متنوعی و خاص خود می باشد.
    وبا رنگ های مختلفی موجود می باشد.
    و یه سوالی داشتم شما برای تولید زالو در شهرستان ها هم نمایندگی دارید؟

    • در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  54. سلام. کشورهای زیادی هستند که برای تب سنتی از زالو استفاده میکنن اونم زالوی سبز از جمله روسیه که از کشور ایران وارد میشه. زالو حتی برای کک ومک هم عالیه . از جمله میتونین از مجموعه ی مهر زالو تهیه بفرمایید

  55. با سلام من برای زالو درمانی از زالو های این سایت استفاده کردم و عملکرد خیلی خوبی داشت از خریدم بسیار راضی هستم

  56. سلام وقت بخیر.زالو سبز رو توی سایت دیدم ببخشید زالوی سبز با زالوی سیاه چه فرقی داره ممنون‌.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  57. بهترین روش برای پاکسازی خون و جلوگیری از لخته شدن آن.بسیار ممنون از سایت خوبتون

  58. سلام وقت بخیر
    زالو برای رفع جوش خیلی تاثیر گزاره
    فقط صادرات انجام میدین . یا فروش هم دارین؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  59. سلام و عرض ادب
    من زالو درمانی در ناحیه صورت و گردن انجام دادم.پوستم خیلی شفاف شده جوش هام تقریبا درمان شده و گردن درد دائمی ام هم رفع شده.

  60. سلام
    مادربزرگم برای پادردی که داشت،از زالو برای حجامت استفاده کرد،واقعا تاثیر مناسبی داشت

  61. سلاموقت بخیر در مورد پرورش زالو سبز یه سری اطلاعات میخاستم و اینکه صادراتش به چه نحوه ایا همکاری دارید
    مرسی از سایت خوبتون

  62. سلام و وقتتون بخیر
    برخی اوقات زالو درمانی بهترین راه حل جایگزین برای درمان بیماری‌هاست و حتی گاهی از درمان‌های دارویی هم بهتر عمل می‌کند. به دلیل اثرات شفابخش زالو درمانی بر بدن انسان، این درمان سنتی محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است. در حال حاضر، زالو درمانی به دلیل ساده بودن انجام آن و کم هزینه بودن مورد توجه قرار گرفته است.
    ممنون از سایت خوب شما

  63. سلام روز بخیر
    با تشکر از مجموعه در تلاش و به روز مهرزالو، سوالی که برام پیش اومده اینه که آیا امکان تهیه و نگهداری و در صورت لزوم تکثیر زالوهای سبز هست برای هر شخصی یا باید شرایط خاصی داشته باشند؟ چون با توجه به صادرات زالوها جهت درمان به کشورهای مجاور ایران باید سود خوبی تو تجارتش باشه.
    ممنون میشم سوالامو جواب بدین.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  64. ساعت و احترام
    خیلی خوبه که صادرات محصولات مختلف از ایران به خوبی شما گرفته مثل همین زالو
    که کلی مزایا داره موفق باشید کنار آراد برندینگ

  65. آسان ترین مسیر صادرات زالو به کشورهای همسایه می تواند مسیر هوایی باشد که بسیار مطمئن است و در عین حال نیز عمل می نماید و زالوها با این شیوه به راحتی و به سرعت به مردم عرضه می گردند.

  66. زالو نر و ماده از جمله انواع مختلفی از زالوها به شمار می روند که هر کدام از آنها دارای کارایی های متنوع و خاص خود می باشند و با رنگ های مختلفی نیز به خارج از ایران ارائه می گردند.

  67. خیلی در مورد کاربردی های زیاد زالو شنیدم و مایلم تجربه کنم اونم از سایت بسیار معتبر شما مرسی توضیحات خوب و مفیدی که دادین فقط ممنون میشم نحو سفارش را توضیح دهید با تشکر از سایت خوب شما

  68. سلام من مجموعه درمانی دارم وحجامت وزالو درمانی انجام میدم.چگونه برای خرید عمده از شما مذاکره کنیم؟میخوام قیمت تمام شده برایمان مناسب باشد؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  69. سلام
    خیلی راجب ویژگی های زالو درمانی شنیده بودم
    اما صادرات ‌ارسالش رو اصلا
    تشکر

  70. سلام
    من خیلی میترسیدم از زالو ولی از وقتی خواص بی نظیرشو خوندم تو سایت شما علاقمند شدم که حتما استفاده کنم
    ممنون

  71. سلام خسته نباشید زالو درمانی از قدیم الایام تا الان برای درمان بعضی بیماریها در ایران کاربرد داشته است زالو خون کثیف بدن رو میمکد من برای لک های صورتم با تجویز پزشک استفاده کردم و لکها خیلی کمرنگ تر شدن ممنون از سایت که اطلاعات کاملی در اختیار خریداران قرار میدهند

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  72. سلام وقت بخیر .ممنونم از سایت خوبتون .زالو در طب سنتی بسیار کاربرد دارد .من بارها زالو درمانی انجام دادم برای واریس پام.خیلی راضیم .این سایت عالی شرایط خرید را برای خریداران فراهم کرده با قیمت مناسب و بدون واسطه .

  73. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان زالو درمانی در چند سال اخیر یکی ز درمان های سنتی هستش که بین افراد چه داخل ایران و چه خارج از ایران طرفدار پیدا کرده و و خیلی از افراد سعی کردند که بعضی از بیماری های خودشون رو از طریق زالو درمانی درمان کنند از مطالب مفید و جامع سایت خیلی ممنونم اطلاعات خیلی خوبی رو از سایت شما گرفتم و اینکه به کشورهای دیگر هم صادر می‌کنید خیلی جای سپاسگزاری داره و باعث میشه که ایران جایگاه بالایی را در این زمینه به دست میاره موفق باشید.

  74. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان زالودرمانی در حال حاضر طرفدارای بسیاری داره به خصوص زالوهای سبز موجود در مجموعه شما بسیار مرغوبیت بالایی دارند و اینکه کشور روسیه صادر می‌کنید بسیار خوب هستش فقط سوالم از شما این هستش که آیا به کشورهای دیگر هم صادرات دارید یا خیر و آیا در مورد صادرات زالو سبز مشاوره می‌دهید یا خیر؟ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  75. دوست من توی کار حجامت هستش میگه این زالوهای پرورشی با اون وحشی ها فرق دارن برای درمان حتمآ یاید زالو پرورشی باشه چون اینارو با لیزر ضعیف میکنن تا نتونن زیاد خون بمکند. بنابر این باید هر جا میریم حجامت بپرسیم زالوی ضعیف شده باشه نه هر زالویی که از رودخونه میگیرن بندازن روی بدنمون

  76. شرایط نگهداری زالوها در حین انتقال از ایران به کشورهای درخواست کننده باید به خوبی توسط شرکت پخش صادراتی در نظر گرفته شود.

  77. سلام من برای زالو درمانی از این سایت زالو خریدم قیمت بسیار مناسبی داشت و از خریدم راضی هستم

  78. شرکت ارائه دهنده باید این نمونه ها را با امنیت فراوان به کشورهای خارجی روانه سازد تا در این صورت زالوها دچار آسیب نشوند.

  79. این محصولات باید با تنوع زیاد در اختیار مردم در عرصه جهانی قرار گیرند تا افراد خریدار بتوانند حق انتخاب بسیاری در تهیه این زالوها دارا باشند.

  80. زالو نر و ماده از جمله انواع مختلفی از زالوها به شمار می روند که هر کدام از آنها دارای کارایی های متنوع و خاص خود می باشند و با رنگ های مختلفی نیز به خارج از ایران ارائه می گردند.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  81. سلام روزتون بخیر من مهدی هاشمی هست از استان خوزستان شهرستان خرمشهر برنج خورستان من در تجارت برنج اگر خواستی به من تماس بگیرید برنج خورستان خلیی خوب بسیار خوب برنج خورستان درجه یک

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  82. سلام وقت بخیر
    هر ساله خواص درمانی جدیدی از زالوی طبی سبز کشف و اعلام می شود.
    لازم به تذکر است که برای گرفتن نتیجه کامل از زالو درمانی باید دوره درمانی هر بیماری کامل گردد.
    برای هر بیماری زالو درمانی را باید به تعداد دفعات خاصی تکرار کرد.
    لازم به ذکر است که فقط زالوی طبی سبز است که بیماری های مذکور را درمان می کند و بقیه انواع زالو ها از جمله زالو های مشکی رنگ و سرمه ای رنگ از دارو ها و خواص درمانی بی بهره اند.
    طبیعتا زالو درمانی کردن با زالو های غیر طبی هیچ نتیجه درمانی خاصی را دربر ندارد.
    حتی زالو هایی که روی بدنشان دارای کرک های ریز و نرم هستند یا به رنگ آبی لاجوردی می باشند سمی هستند و استفاده از آن ها عوارض شدیدی را در پی دارد

  83. این زالوهای سبز طبی خیلی خوبن این کوچولوهای مکنده صورتمو که پر از جوش های غیر قابل درمان بود درمان کردن
    ازتون ممنون واقعٱ

  84. سلام زالو درمانی بسیار مفید هست من برای سردردم پشت گوش انداختم خیلی ارام شدم به کمرم انداختم دردم ارام شد هیچ روشی بهتر از درمان گیاهی وزالو درمانی نیست با زالو در دها رو خوب کنید فقط نمی دونم چند وقت یکبار می تونم زالو بندازم دوباره ممنون از توضیحاتتون در سایت

  85. سلام زالو و زالو درمانی از گذشته های دور در طب سنتی کاربردهای زیادی داشته است ولی گاهی به دلیل بهداشتی نبودن زالو موجب بیماری‌های بسیار و خطرناکی می‌شده این که بتوان زالو را با شرایط استریل و مناسب پرورش داد کار بسیار سخت و مهمی هست و شاید یکی از مهم ترین بخش های این درمان سنتی استفاده از زالوهای عاری از بیماری باشه و این که کشور ما تونسته توی این کار به درجه ای از موفقیت برسه که به صادرات این محصول بپردازه خیلی جای تقدیر داره

  86. سلام
    خدا را شاکرم که هرچی آفرید بهر کاری میآید
    یک نمونه آن زالو است که تو طب سنتی کاربرد فراوانی دارد.
    خیلی هم عالی که پرورش زالو باعث ارز آوری
    برای کشور عزیزمان شده است.

  87. سلام
    من مرکز زالو درمانی انجام میدم و بسیار راضی هستم
    میخواستم ببینم میتونم از شما سفارش بگیرم به صورت عمده

  88. سلام اخیرا شنیده بودم پرورش زالو غیرقانونی هست مگر اینکه جواز قانونی اینکارو گرفته باشیم اما خیلی کار خوبیه و سود زیاد داره

  89. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  90. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  91. از ارائه مطالب مفید شما در مورد انواع زالو
    بسیار سپاسگذارم.
    موارد مصرف زالو بسار زیاد است و تهیه زالوی سالم و مطمئن بسیار اهمیت دارد.
    با تشکر از شما بابت معرفی مراکز پرورش معتبر.

  92. سلام. ما برای باز کردن رگ های قلبی تو سه دوره از زالو درمانی استفاده کردیم. نتیجه عالی بود.

  93. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت و هزینه ارسال ممنون از پاسخگويی شما و تیم مجرب شما

  94. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید حال دلتون عالی

  95. مرسی از مطالب جالب سایتتون من نمیدونستم زالو هم صادرات میشه. موفق باشید

  96. زالوی طبی سبز دارای بیش از صد نوع آنزیم و هورمون بی نظیر و منحصر بفرد در بدن خود است.

  97. دلم برای زالو ها میسوزه وقتی کارمون باهاشون تموم میشه می کشیمشون!

  98. صادرات این زالوها فقط برای روسیه هست یا برای کشورهای دیگه هم صادر میکنید؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  99. پس بی دلیل نبود که دوران قدیم کشاورزا زالو هایی که تو زمین هاشون بود رو جمع می کردن.

  100. واقعا افتخار میکنم که در تمام زمینه ها درحال افزایش صادرات می باشیم ممنوم از سایت خوبتون کشورهای مختلفی در جهان هستند که از زالو در طب استفاده می نمایند که روسیه یکی از این منطقه ها می باشد که زالو را از ایران وارد می نماید. صادرات زالوی طبی سبز به کشور روسیه با توجه به درخواست هایی صورت می گیرد که مردم در این نقطه از جهان جهت خرید این نوع از محصولات پزشکی دارا می باشند.

  101. این زالوها رو همانطور که در مطالبتون گفته شد خاور میانه و روسیه خیلی خواهانش هستند

  102. سلام من پوست تیر و کدری داشتم و همیشه از این موضوع رنج می‌بردم و نمیدونستم چکار کنم کرم‌های زیادی مصرف کردم و ولی جواب نگرفتم تا اینکه به سفارش دوستم از این سایت زالو طبی خرید کردم و روی صورت انداختم شاید باور نکنید ولی دو درجه صورتم روش و شفاف شد و راضی هستم

  103. بسته بندی این زالوها برای صادرات به چه صورت هست ؟ ممنون از راهنماییتون

  104. سلام و خسته نباشی خیلی تاثیر گذار بود
    زالو هنگام مکیدن خون ، مواد متنوعی ترشح می کند که خواص درمانی دارند. معروف ترین ماده مترشحه از زالو هیرودین است.

  105. یکی از کاربرد های زالو ها در زمینه پزشکی است که بعد از حجامت خیلی از افراد به زالو درمانی علاقه دارند و از مزیت هاب بالایی برخوردار است.
    زالو ها اکثرا در مراکز طب سنتی استفاده بیشتری دارند و اگر در نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار بگیرد نتایج خیلی خوبی را به همراه دارد.
    و نکته قابل توجه دیگری که در این مقاله با آن رو به رو شدم صادرات زالو به کشور های دیگر است که این نشان دهنده ی خاصیت و فواید بالای زالو است.

  106. سلام
    راه های مختلفی وجود دارند که زالوها با امنیت زیاد در دسترس مردم در منطقه های مجاور ایران گذاشته شوند و در این بین برخی از این راهکارها بسیار راحت تر از سایرین می باشند. آسان ترین مسیر صادرات زالو به کشورهای همسایه می تواند مسیر هوایی باشد که بسیار مطمئن است و در عین حال نیز عمل می نماید
    اطلاعات خوبی دادین داخل سایت
    متشکرم
    پایدار باشید

  107. پرورش و تکثیر زالو بخاطر خواص درمانی که داره بازار تجاری خیلی خوب و گرمی داره. ممنون بابت اطلاعات

  108. سلام روزتون خوش سایت شما دیدم یه سوال داشتم می خواستم بدونم این زالوی طبی سبز برای بدن مفید هست یا نه به ادم آرامش می ده

  109. باسلام و هسته نباشید
    ایران از جمله کشورهای تولید کننده زالو است که به این وسیله هر ساله ارز زیادی را وارد می نماید و دلیل این موضوع نیز ارائه بهترین نوع این محصولات به مردم در سایر مناطق جهان می باشد.

  110. با سلام وقت بخیر
    مطالبتون بسیار جامع و کامل آموزنده بود
    اینکه مطالبی که قرار میدین به صورت تجربی هست خیلی خوبه

  111. سلام وقت بخیر من از این سایت زالوی طبی سبز خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت زالوی طبی سبز خریداری کنید.

  112. سلام وقت بخیر من از این سایت زالوی طبی سبز خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالای دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت زالوی طبی سبز خریداری کنید.

  113. سلام وقت بخیر خسته نباشید. من از این سایت دیدن کردم و اطلاعات دقیق و مفیدی راجع به زالوی طبی سبز به دست آوردم. قبل از آن من هیچ اطلاعاتی دقیقی راجع به فواید این محصول نداشتم و حتی تصورش هم برای استفاده از آن برایم سخت بود. حالا که با این مجموعه آشنا شدم واقعا خوشحالم که ذهنیتم را تغییر دادن. موفق باشید و سربلند

  114. زالوها در افزایش گردش خون و از بین بردن لخته‌های خون مؤثر هستند،لذا برای درمان اختلالات گردش خون و بیماری‌های قلبی-عروقی از زالو استفاده می‌شود.
    هنگام تولید برخی از داروها، از موادِ شیمیاییِ گرفته‌شده از بزاق زالو استفاده می‌شود. این داروها برای درمان بیماری‌های زیر کاربرد دارند:

    پرفشاری خون (فشار خون بالا)؛
    رگ‌های واریسی؛
    هموروئید (بواسیر)؛
    مشکلات پوستی؛
    التهاب مفاصل.
    زالو در درمان بیماری‌های مختلفی استفاده می‌شود. از افرادی که زالو درمانی برای آنها مناسب است، می‌توان به کسانی اشاره کرد که بر اثر بیماری دیابت در آستانه‌ی خطر قطع عضو قرار دارند، افرادی که ناراحتی‌های قلبی دارند و افرادی که تحت جراحی پلاستیک و خطر از دست دادن برخی از بافت‌های نرم‌شان هستند. همچنین این درمان به افرادی که مبتلا به مشکلات انعقاد خون و یا واریس هستند نیز توصیه می‌شود
    مجموعه مهر زالو مرکز پرورش وتوزیع بهترین انواع زالو های رنگی ومشکی ونروماده برای کارایی مختلف آماده عرضه به مراکز تولید دارو، پزشکی ودرمانی، عرضه به بازار داخل وخارج ازکشور میباشد اگر به دنبال بهترین نوع زالو هستید این مجموعه را به شما معرفی میکنم

  115. سلام وقت شما بخیر
    میشه بفرمایید فرق این زالو با زالوهای دیگه تو چی هستش؟

  116. سلام خسته نباشید این زالو هایی که دارید در چه محیطی نگهداری و تولید مثل می شود

  117. می خواستم بدونم صادرات زالوی طبی به کشور عمان هم دارید؟ این صادرات به صورت آنلاین انجام می شود یا حضوری؟

  118. سلام وقت بخیر زالوی طبی سبز برای افرادی سردرد دارن خوبه؟ و تا چند مدت باید استفاده کنه

  119. سلام و روز خوش خدمت شما دوست عزیز
    بنده سوالی که از خدمت حضورتون داشتم این بود که میتونم در مورد ارسال این محصول هستش
    میشه راهنمایی کنید

  120. چقدر محصول جالب و مفیدی. من نمیدونستم زالو رو هم میشه سفارش داد. واقعال عالیه بی شک ارزش امتحان کردن را دارد.

  121. سلام امکان داره در مورد خاصیت زالو برای بنده توضیح بدید من تا حالا زالو ننداختم راستش میترسم چون گاز میگیره

  122. سلام لیست زالو های طبی تون رو میشه برام بفرستید ممنون برای ثبت سفارش فرمم پر کردم نمی دونم باید چکار کنم مرحله بعدی راهنماییم کنید

  123. با سلام و درود خدمت شما و همه عزیزان من زالوهای درمانی خوبی رو از این سایت خریداری کردم و بسیار از قیمت آن ها راضی هستم و به موقع به دستم میرسد ممنون از مجموعه خوبتان . همیشه پر روزی باشید.

  124. من نمدونستم زالو انقدر خاصیت داره و گرنه زودتر سفارش میدادم. اگه نتیجه بخش بود به همه دوستام پیشنهاد میکنم

  125. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید لطفا هزينه ارسال و نحوی ارسال را بفرمایید ممنون میشم

  126. سلام وقت بخیر . ممنون بابت انتقال اطلاعاتتون در زمینه فروش زالوی طبی سبز . بسیار مفید بود .

  127. درود و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون مناسب باشه تا افتخار همکاری با شما عزیزان رو داشته باشم سلامت و ماندگار باشید

  128. شرمنده يه سوال داشتم مگه كشور روسيه زالو ندارن فقط إيران داره

  129. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

  130. سلام راه های مختلفی وجود دارند که زالوها با امنیت زیاد در دسترس مردم در منطقه های مجاور ایران گذاشته شوند و در این بین برخی از این راهکارها بسیار راحت تر از سایرین می باشند.

  131. سلام وقتتون بخیر . دیدم که زالو رو در قسمتی از بدن میزارن و زالو شروع به مکیدن خون میکنه که بهش زالو درمانی میگن حالا نمیدونم که این کار درستیه یا نه ، یا حجامت بهتره ؟

  132. سلام وقت بخیر زالو ها بر اساس بزرگ و کوچیک بودنشون و نر و ماده بودنشون فرق دارن؟

  133. سلام عصر بخیر
    وای من برای تولد یه نفر زالو هدیه دادم بهش
    خیلی براش باحال بود
    ممنون

  134. سلام چقدر مطالب سایت شما جذاب بود من پرورش زالو رو شنیده بودم اما نمیدونستم که صادرات هم میشه انشاءالله در کسب و کارتان موفق باشید

  135. با سلام و وقت بخیر. از دوران مصر باستان استفاده از زالو در پزشکی برای درمان ناهنجاری‌های سیستم عصبی، درمان مشکلات دندانی، مراقبت از پوست و عفونت‌ها مرسوم بوده است. امروزه در جراحی پلاستیک و دیگر ریزجراحی‌هایی که نیازمند میکروسکوپ هستند، از زالو استفاده می‌شود. زالوها باعث خون‌رسانی به زخم و جراحت‌ها می‌شوند و آنها را درمان ‌می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما